هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنى امیه را مهلتى است که در آن مى‏تازند ، هر چند خود میان خود اختلاف اندازند . سپس کفتارها بر آنان دهن گشایند و مغلوبشان نمایند [ و مرود مفعل است از « ارواد » و آن مهلت و فرصت دادن است ، و این از فصیح‏ترین و غریبترین کلام است . گویى امام ( ع ) مهلتى را که آنان دارند به مسابقت جاى ، همانند فرموده است که براى رسیدن به پایان مى‏تازند و چون به نهایتش رسیدند رشته نظم آنان از هم مى‏گسلد . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مرداد 1 , ساعت 5:13 عصر

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان پرنیان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ،پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،آسانسور ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،لاندری، تاکسی سرویس، روم سرویس ماهواره ، خودپرداز را دارا میباشد.

هتل آپارتمان پرنیان مشهد در مرکزشهر مشهد و در جوار حرم مطهر امام رضا و بازارهای خرید با کادری مجرب و متخصص افتخارپذیرایی از شما مهمانان گرامی را دارد لابی هتل با فضایی آزام و به یاد ماندنی تر خواهد شد هتل اپارتمان پرنیان با 28واحد اقامتی و اپارتمان های مجهز با معماری و دکوراسیون مدرن و باکلیه امکانات رفاهی در خدمت شما مهمانان عزیز می باشد.

ادامه مطلب...

جمعه 95 مرداد 1 , ساعت 5:11 عصر

هتل آپارتمان پایتخت مشهد

 

هتل آپارتمان پایتخت مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،آسانسور ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،تاکسی سرویس ،لاندری را دارا میباشد.

 یکی از هتل آپارتمان های مشهد ؛ هتل آپارتمان پایتخت مشهد می باشد که در فاصله 100 متری از حرم امام رضا (ع)قرار دارد.این هتل با دکوراسیونی بسیار شیک و سوئیتهای بسیار تمیز و آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.این هتل یک هتل دو ستاره میباشد.

  ادامه مطلب...

جمعه 95 مرداد 1 , ساعت 5:9 عصر

هتل آپارتمان احسان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ،پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،آسانسور ،چایخانه سنتی ، کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،سالن کنفرانس ، سالن اجتماعات ، ماهواره، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی نت را دارا میباشد.

هتل آپارتمان احسان مشهد  در چهارراه شهدا،روبروی باغ نادری واقع می باشداین هتل آپارتمان یکی از هتل آپارتمانهای تمیز و مرتب می باشد و از رضایتمندی بالایی در بین مسافران برخوردار می باشد

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ