هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکویی پرسش، نیمی از دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 اردیبهشت 19 , ساعت 5:38 عصر

هتل آپارتمان سیوان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، نمازخانه ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان سیوان در خیابان امام رضا نبش حسینیان 9 واقع شده است که بعد از 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

ادامه مطلب...

یکشنبه 95 اردیبهشت 19 , ساعت 5:35 عصر

هتل آپارتمان شایگان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، نمازخانه ، ماهواره ، صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان دو ستاره شایگان در خیابان امام رضا 18 واقع شده است که بعد از 13 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد و با کادری مجرب و امکاناتی بسیاز عالی و تمیز آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

ادامه مطلب...

یکشنبه 95 اردیبهشت 19 , ساعت 5:31 عصر

هتل آپارتمان شکوفه مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، نمازخانه ،  صندوق امانات ،پارکینگ ، تاکسی سرویس را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان شکوفه در خیابان امام رضا جهار راه دانش شرقی 15 واقع شده است که بعد از 12 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد و در محیطی آرام و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهامانان گرامی میباشد .

ادامه مطلب...

یکشنبه 95 اردیبهشت 19 , ساعت 5:24 عصر

هتل آپارتمان صافات مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، نمازخانه ، صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان صافات با آپارتمانهایی بسیار بزرگ مجهز به کلیه امکانات رفاهی در نزدیکی حرم و خیابان امام رضا 18پلاک 22 می باشد و دارای 15 واحد شامل : 6 واحد آپارتمان یک اتاق خوابه 60 متری با ظرفیت 3 تخت و 1 کاناپه 9 واحد آپارتمان دو خوابه 85 متری با ظرفیت 4 تخت و 1 کاناپه را در اختیاز شما مهامانان گرامی قرار می دهد و با کادری مجرب اماده پذیرایی از شما مهامانان گرامی می باشد .

ادامه مطلب...

یکشنبه 95 اردیبهشت 19 , ساعت 5:22 عصر

هتل آپارتمان صالح مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، نمازخانه ،صندوق امانات ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان صالح در خیابان امام رضا 5 - بین چهنو 10 و 12 واقع شده است که بعد از 8 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ