هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه خداوند خیر بنده ای بخواهد، او را در دین آگاه می کند و راه راست را به او نشان می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 فروردین 29 , ساعت 5:15 عصر

هتل آرمیتاژ مشهد

هتل آرمیتاژ مشهد ، یکی از هتل  های مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ، کاقی شاپ ، کافی نت ، ماهواره ، خدمات خانه داری، نمازخانه، آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل آرمیتاژ مشهد یکی ازهتل های دو ستاره مشهد می باشد این هتل دارای دو برج متصل به هم میباشد که این هتل را به دو بخش تجاری و مسکونی تبدیل میکند که در بهترین موقعیت مشهد مقدس و در نزدیکی حرم نیز واقع گردیده است. این هتل افتخار دارد میزبان مهمانان و زائران گرامی بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  باشد.


 

 


شنبه 95 فروردین 28 , ساعت 5:24 عصر

هتل آپارتمان مشاهیرمشهد

هتل مشاهیر مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ، کافی شاپ ، ماهواره ، نمازخانه ، خدمات خانه داری ، کافی نت ، آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل مشاهیر مشهد با مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع در 6 طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد و در خیابان آخوند خراسانی 24  احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد . در طبقات مختلف هتل ، تنوع بسیاری در سیستم اتاقها وجود داشته که همین امر انتخاب را برای مسافران آسان مینماید ، مطمئنا آپارتمانهای یک خوابه ، دوخوابه ، سوئیت و اتاقهای VIP هتل ، در مدت اقامت شما مهمانان گرامی ، خاطره وصف نشدنی را خلق خواهد نمود و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.


شنبه 95 فروردین 28 , ساعت 5:20 عصر

هتل بستان مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ، کافی شاپ ، کافی نت ، نمازخانه ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل بستان مشهد یکی ازهتل های دو ستاره مشهد می باشد که در خیابان اندرزگو واقع شده است و مجهز به اتاق 2تخته, آپارتمان 1 خوابه , آپارتمان 2 خوابه می باشد این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از مهمانان و زائرین گرانقدر علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.


شنبه 95 فروردین 28 , ساعت 5:12 عصر

 

 

هتل اسپیناس مشهد

هتل اسپیناس مشهد ، یکی از هتل  های مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ، کافی شاپ ، کافی نت ، نمازخانه ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


 هتل اسپیناس مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که خیابان چهارراه شهدا - کوچه شاهین فر واقع شده است که در تاریخ 5 مهر ماه 94 افتتاح گردیده است و دارای 32 واحد مجزا و 8 واحد کانکت می باشد. هم چنین این هتل دارای کافی شاپ رستوران و صبحانه خوری اینترنت پرسرعت درتمام اتاق ها و تمام نقاط هتل, می باشد. تمام اتاق های هتل اسپیناس مشهد مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میباشد و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.

ادامه مطلب...

شنبه 95 فروردین 28 , ساعت 5:5 عصر

هتل جهان مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، ماهواره ، آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل جهان مشهد یکیدو ستاره مشهد می باشد این هتل در مجموع دارای 101 اتاق و 193 تخت می باشد . که در فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر  در میدان بیت المقدس واقع شده است و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد
.



<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ