هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستودن بیش از سزیدن ، چاپلوسى کردن است ، و کمتر از آنچه باید درماندگى است یا رشک بردن . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 95 تیر 29 , ساعت 5:38 عصر

هتل نیایش مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون  لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، پارکینگ ،آسانسور ، کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه،   تاکسی سرویس ،لاندری ، روم سرویس، ماهواره ، خودپرداز را دارا میباشد.

هتل نیایش مشهد  در مرکز شهر و در فاصله ای بسیار کوتاه از حرم مطهر و همچنین ایستگاه راه آهن واقع گردیده و فاصله آن تا فرودگاه نیز حدود 20 دقیقه می باشد،کافی شاپ هتل در مکانی بسیار زیبا و مجهز به تلویزیون و صندلی ماساژور ، کافی نت و بازیهای رایانه ای است که فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان فراهم می سازد.ضمنا پارکینگ اختصاصی هتل در فضایی محصور و نزدیک به هتل واقع گردیده است.


سه شنبه 95 تیر 29 , ساعت 5:32 عصر

3

هتل آپارتمان مهر مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،آسانسور ، صندوق امانات ،نمازخانه ، تاکسی سرویس ،لاندری، روم سرویس، کافی نت  را دارا میباشد.

 هتل آپارتمان مهر مشهد با داشتن سابقه ای بسیار درخشان و خدمات متنوع آمادگی خود را برای پذیرایی از میهمانان محترم اعلام می دارد.

ادامه مطلب...

سه شنبه 95 تیر 29 , ساعت 5:28 عصر

هتل انقلاب مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون  لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، پارکینگ ،آسانسور ، کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه،  یخچال، تاکسی سرویس ،لاندری ، روم سرویس را دارا میباشد.

هتل انقلاب مشهد یکی از هتل های یک ستاره مشهد درآبان ماه 1393 با هدف خدمت به زائرین حضرت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) با فاصله ای بسیار کم از حرم مطهر افتتاح گردید.پذیرایی از مهمانان در این هتل به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام) با منوی غذایی انتخابی می باشد.


سه شنبه 95 تیر 29 , ساعت 5:24 عصر

هتل آپارتمان هامون مشهد ، یکی از هتل آپارتمان های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون  لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، پارکینگ ،آسانسور ، کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه، سالن اجتماعات ، یخچال، تاکسی سرویس ،لاندری ، روم سرویس،ماهواره  را دارا میباشد.

هتل آپارتمان یک ستاره هامون مشهد واقع در خیابان دانش شرقی در 4 طبقه سال 1391 مورد بهره برداری قرار گرفت و مجموعه ای نوساز محسوب میگردد که از ویژگی های بارز آن نزدیکی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و بازار رضا می باشدو با کادری مجرب پذیرای شما مهمانان گرامی می باشد .

  ادامه مطلب...

سه شنبه 95 تیر 29 , ساعت 5:19 عصر

هتل رازی مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون  لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، رستوران ، پارکینگ ،آسانسور ، کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه، سالن اجتماعات ، یخچال، تاکسی سرویس ،لاندری ، روم سرویس،ماهواره  را دارا میباشد.

هتل رازی مشهد هتل دو ستارهارزان و بسیار تمیز و شیک درحدود 2 کیلومتر حرم مطهر رضوی میباشد این هتل در محیطی آرام و دلپذیری را برای مهمانان و زائرین فراهم آورده است این هتل دارای امکانات رفاهی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی ازمهمانان گرامی می باشد

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ