هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، برادرِ مؤمن است ؛ در هیچ حالی ازنیک خواهی برای او دست نمی کشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 95 تیر 29 , ساعت 5:3 عصر

هتل برزگ طرقبه مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ،پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، آسانسور، کافی شاپ ،صندوق امانات ، نمازخانه ،سالن اجتماعات،سالن کنفرانس، لاندری ، کافی نت ، تاکسی سرویس ، خودپرداز ، فضای سبز ، فروشگاه  باشگاه بیلیارد را دارا میباشد.

هتل بزرگ طرقبه مشهد یکی از هتل های چهار ستاره مشهد  در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی احداث شده است. این هتل به مساحت 31000 متر مربع و 25000 متر زیر بنا و 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس، کانکت دو تخت مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایش و گرمایش می باشد و مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب یکی از بزرگترین هتلهای احداث شده کشورمان در سالهای اخیر می باشد و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل می باشد. همچنین سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت 2000 نفر می باشد. جهت رفاه حال مهمانان سرویس گشت درون شهری با خودرو و راننده در اختیار دیده شده است.
هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای بدور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ