هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 فروردین 23 , ساعت 5:13 عصر

هتل  مهمانپذیر ممتاز میعاد مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکاناتی چون ،رستوران ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل مهمانپذیر ممتاز میعاد مشهد در خیابان امام رضا 8کوچه فروزان پشت هتل تهران واقع شده است که بعد از 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد و با امکاناتی مناسب و کادری مجرب آماده پذیرایی از ما مهمانان گرامی می باشد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ