هتل آپارتمانهای مشهد

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را بطلبد برای اینکه با دانشمندان همراه شود یا با نادانان بستیزد یا مردم را متوجه خود کند، خداوند او را داخل آتش گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 95 تیر 15 , ساعت 5:17 عصر

 

011.jpg (800×533)

هتل بین المللی هما 2 مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، مینی بار، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، امکانات تهیه چای و قهوه در داخل اتاق، بوفه و صبحانه. سه رستوران و یک چایخانه، مرکز خرید، تالار‌های چند منظوره، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارک بازی کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات کامپیوتری و فکس و فتوکپی از دیگر امکانات رفاهی هتل هستند.

هتل بین المللی هما 2 پنج ستاره و لوکس،در منطقه ای آرام و پارکی وسیع و سرسبز، گلچینی از آراسته ترین سوئیت ها و سالن های ضیافت و میهمانی را در قالب مجموعه ای مجلل ، همچنین موقعیت بی نظیر ، امکان دسترسی آسان و سریع را به جاذبه های مختلف شهر مقدس مشهد، چه در ایام تعطیلات و مناسب های مذهبی، چه در مسافرت های کاری و تجاری، ممکن می سازد .اتاق ها و سوئیت های مجلل هتل، به زیباترین نحو ممکن، مبلمان و دکوراسیون کلاسیک و مدرن و تسهیلات راحتی را در هم آمیخته ایم تا فضائی گرم، با اقامت در این هتل بزرگ و با شکوه ، عظمت و درخشش ایران، دنیای اسلام و حرم مقدس امام رضا را به همراه جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهرمشهد از نزدیک احساس کنید هتل هما 2 با بیش از 40 سال سابقه خدمت یکی از بزرگترین هتل های پنج ستاره مشهد می باشد موقعیت بی نظیر هتل هما2، امکان دسترسی سریع و آسان را به جاذبه های مختلف شهر مقدس مشهد، در تمام روزهای سال امکان پذیر می سازد. هتل هما دو دارای 9 طبقه مشتمل بر 5 طبقه اقامتی دارای 200 باب اتاق و سوئیت است. هتل هما 2 عضو گروه هتل های هما می باشد.



014.jpg (800×533)

 

 

 

117.jpg (800×533)

 

mashhade2_1.jpg (800×600)

 

mashhade2_2.jpg (800×600)

 

mashhade2_4.jpg (800×600)

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ